VERZENDEN EN LEVERTIJDEN

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Wij streven ernaar om je Photo Art binnen 10 werkdagen te leveren. In et geval van Liquid Gloss afwerking neemt de levertijd langer in beslag door het stuk handwerk wat aan dit product vast zit. Ons streven is om binnen 21 dagen te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€35- per levering per adres 

(wij leveren de producten persoonlijk ivm delicatesse van het product)

Zodra we een melding hebben dat het product klaar is nemen we contact met u op om een levertijd en datum met u af te spreken.

I N F O R M A T I E  R O N D O M   G A R A N T I E  EN  R E T O U R N E R E N

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. LET OP: bijna alle artikelen worden voor iedere klant persoonlijk gemaakt. Het betreft hier dus alleen Photo Arts met een lint "uit voorraad geleverd".

 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen (wederom alleen op producten die uit voorraad geleverd worden). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening (dit bedraagt €35,-). Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@onlinephotoart.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 Uitzonderingen retourneren

Alle Photo Art die in opdracht gemaakt zijn, en dus GEEN lint "uit voorraad leverbaar"

 hebben. Verder vervalt het recht van herroepingsrecht indien het gaat om:

 

  • Aanbiedingen.

  • Producten die speciaal voor de klant besteld zijn.

  • Tweedehands producten.

  •  

    Producten waarvan de verpakking is geopend.

  • Producten met een beschadiging

G A R A N T I E ​BIJ R E T O U N E R E N

Indien u de Photo Art retour wilt sturen moet het aan de volgende voorwaarden voldoen:

-

  • Kras- en beschadiging vrij

  • Volledig in takt inclusief ophang rail

  • Goed verpakt, in origininele verpakking 

I D E N T I T E I T  O N D E R N E M E R 

 

Online Photo Art
Winterkoning 12
3991ET Rhenen
info@photoart.nl
06-57373222
KVK 52158209
BTW NL001847512B11 

BETALINGS METHODE

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
Ideal
Mollie

Wix pay
 

GARANTIE EN KLACHTEN

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij pakken het product altijd samen met u uit om verwarring te voorkomen. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onlinephotoart.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

AdobeStock_266125324_edited.jpg

Bekijk al onze collecties 

white_logo_transparent_background.png